De totale portefeuille waarvoor wij het vastgoedmanagement uitvoeren omvat inmiddels meer dan 500 gebruikers. Wij kennen deze klanten en zorgen dat zij gehoord en gefaciliteerd worden. Niet alleen bij mogelijke serviceverzoeken, maar ook door gewoon even binnen te lopen en een praatje te maken. Betrokkenheid tonen, daar staan wij voor! Door de hoeveelheid gebruikers in zeer diverse projecten, hebben wij ervaring opgebouwd in het faciliteren van een diversiteit aan huurders. Van de kleine zelfstandige die één werkplek nodig heeft voor een aantal uren per week, tot de single tenant huurder van 2.000 m². En van een creatief kleinschalig modeconcept tot een grootschalige skate-hal.
De meerwaarde van de community wordt door de gebruikers onderschreven. Zoals in de bedrijfsverzamelgebouwen waar ondernemers elkaar kunnen ontmoeten en versterken. Wij bouwen aan deze communities door ze zowel offline als online te faciliteren. Wij zorgen voor een inspirerende werkomgeving met mogelijkheden om elkaar te ontmoeten, te sparren of te ontspannen. In de coffee corner of de lounge, maar ook door het organiseren van diverse events. Ook binnen de winkelconcepten werken wij aan het bouwen van communities. Denk daarbij aan shop-in-shop concepten zoals de Urban Shopper op Strijp S, een proeftuin voor bijzondere winkels, kleinschalige initiatieven en vernieuwende concepten die uitdagende en bijzondere combinaties vormen. Of Vershal Het Veem, de dagelijkse overdekte versmarkt op Strijp S, waar het diverse aanbod aan verse procucten elkaar versterkt.
De tevredenheid van gebruikers start bij de kwaliteit van het gebouw. Wij zorgen voor de coördinatie van correctief en planmatig onderhoud en de snelle en correcte opvolging van serviceverzoeken van gebruikers. Naast het up to date houden van de fysieke kwaliteit van het gebouw, kijken wij ook naar de aansluiting met de markt. Zijn er aanpassingen nodig? Moeten indelingen worden gewijzigd of moderniseringen worden aangebracht, om aan te sluiten bij de wensen van (toekomstige) gebruikers?
De faciliteiten die aan gebruikers worden geleverd variëren per locatie en per gebouw. Wij zorgen ervoor dat de hard en soft services die geleverd worden aansluiten bij de gebruikers en altijd van hoge kwaliteit zijn. In het aanbod van services voor gebruikers is een duidelijke ontwikkeling naar volledig ontzorgen te zien. De ondernemer kan zich richten op zijn eigen corebusiness en laat graag alles wat daar niet mee te maken heeft over aan de professional die er dagelijks mee bezig is.
De exploitatie van een gebouw moet uiteindelijk leiden tot een aantrekkelijk rendement. Wij stellen de exploitatiebegroting op voor uw vastgoed, bouwend enerzijds op de kennis over de markt en de gebruikers, anderzijds op de kennis ten aanzien van onderhoudskosten, beheerskosten en energielasten. De exploitatiebegroting is niet los te zien van investeringen die in het gebouw worden gedaan. Denk hierbij aan duurzaamheidsmaatregelen, waarmee het energieverbruik kan worden gereduceerd. Ook hierin nemen wij een signalerende en adviserende rol. Naast een adviesrol ten aanzien van de exploitatie bieden wij ook de mogelijkheid exploitaties op risico te doen. Hierbij heeft u als eigenaar nog maar met één partij te maken en bent u verzekerd van uw huurinkomsten.
© Solid – Cookies